دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی
همکار عزیز بهترین فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.این فایل سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی در تعداد صفحات 22 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی انتخاب کردید.
نام فایل:سناریو و الگوی تدریس در مورد چگونگی برقراری ارتباط عمیق با هنرجویان در سیستم ارزشیابی
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:22 صفحه
قیمت فایل:8000 تومان
قسمتی از فایل:
شناسایی مسأله
امروزه نیازمند سیستم هایی از سنجش و ارزیابی هستیم که به هر هنرجوبه دیده ی حرمت نگاه کند. موهبت های طبیعی و انسانی او را بسیار بیشتر از آزمونهای سنتی نشان دهد.پس آن نوع سنجش که بتواند تصویری واضح و سه بعدی از رشد مهارت ها، تواناییها و دانش و نگرش هنرجو بدهد قابل دفاع می باشد. برخلاف ارزشیابی کمی که با داده های کمی و ریاضی و عدد و ارقام سروکار دارد و از قضاوت برخوردار است. باید دانست که کیفیت یک امر نسبی است و انعطاف پذیر می باشد و به طور کلّی می توان گفت که کیفیت مقطعی نیست بلکه اندیشه ای مستمر است و بر اساس تلاش و فعالیّت فرد انجام می گیرد.اما باید این مطلب را مدنظر داشت که ارزشیابی کمّی برای عموم قابل فهم تر و مفیدتر است و اما ارزیابی کیفی تخصصی تر بوده و مهارت و آموزش بیشتری برای بکارگیری لازم دارد و بیشتر از مفاهیم و کلمات کلیدی، ارزش گذاری وقضاوت برخوردار است. و همچنین این دو ارزیابی از نظر ابزارهای جمع آوری داده ها نیز با هم فرق دارند: ابزار جمع آوری داده های کمی معمولاً آزمونهای عینی یا استاندارد با پاسخ های ازقبل تعیین شده است. اما ابزار ارزیابی کیفی را می توان ابزارهای ذهنی، پرشنامه ها و نگرش سنج ها، روشهای مصاحبه ای، مشاهده ای، واقعه نگاری و گزارش های روزانه و.....می باشد.به عنوان مثال: تعداد پرسش های فراگیران در کلاس = کمی اما نوع پرسش های فراگیران در کلاس= کیفی است یا حجم هر پرسش وپاسخ آن= کّمی است ، نوع آوری و تازگی پرسش= کیفی است.ارزشیابی یا کمی را می توان آموزش بدون نمره دانست و به جای تأکید بر ارزشیابی های پایانی باید بر ارزشیابی تکوینی (مستمر) تأکید داشت در واقع ارزشیابی به توصیف ارزشیابی های گوناگون که به شیوه های متنوع از هنرجو به عمل آورده ایم می پردازد.