دانلود تجربه برتر در مورد فضای مجازی
دانلود تجربه برتر در مورد فضای مجازی برایتعلیم و تربیت
سرفصلهای موجود در تجربیات در فضای مجازی به قرار زیر است :
- عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- دیباچه پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- ارائه مستندات پیرامون چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- پیش بینی نتایج در مورد چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- راهکارها پیرامون قضیه چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
- رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی در نظام تعلیم و تربیت به خانواده دانش آموزانم
اهداف تجربیات فضای مجازی :
با انجام این مستندسازی تجربیاتمی توان فقط زنگی را به صدا در آورد که والدین را نسبت به یک پدیده بسیار مهم که بر سر راه فرزندانشان قرار دارد آگاه کند و بطور کلی مزایا و معایب و نحوه برخورد با آنرا گوشزد نماید. نه اینکه ما ادعای حل کامل مشکلات استفاده از فضای مجازی را داشته باشیم.
هدف کلی: آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی به دانش آموزان
اهداف جزئی: افزایش سطح آگاهی والدین در مورد مزایا و معایب استفاده از فضای مجازی
– آموزش خویشتن داری و تقویت فطرت نیکوی درونی دانش آموزان در مواجهه با جاذبه های منفی
– تغییر نگرش منفی و سطحی والدین نسبت به فناوری های جدید
– اتخاذ برنامه های مدون و قابل قبول برای فرزندان در مورد استفاده از رایانه و فضای مجازی
– آشنایی و آموزش والدین در مورد رایانه بصورت سطحی و مورد نیاز
توصیف وضعیت موجود:
اینجانب ……… مدت ……………. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در آموزشگاه ………….. در سمت …………. در حال خدمت به دانش آموزان می باشم. تعداد دانش آموزان این آموزشگاه ………. نفر است که تقریبا اکثر آنها با فضای مجازی و رایانه در ارتباط هستند. با گذشت چند هفته اول سال تحصیلی و رونق گرفتن سیر صعودی تدریس و امور آموزشی در مدرسه مراجعاتی توسط والدین داشتیم و اعتراض آنان را در این مورد شنیدیم که بچه ی آنها فقط به چند درس علاقه نشان داده و وقت خود را کامل صرف موضوعات خاص می نماید. موارد دیگری به چشم می خورد که از تغییرات رفتاری در نوع حرف زدن و حتی پوشش دانش آموزان خبر می داد و یا حتی در بعضی موارد ما شاهد بی میلی دانش آموزان نسبت به شنیدن و درک مطالب مذهبی، تاریخی و به قول خودشان کهنه ی مربوط به گذشته بودیم. در اولین جلسه ی انجمن اولیاء که تشکیل شدد همه ی این موارد توسط والدین بازگو شده و به شکل جدید در برابر ما مجسم شد. شواهد حاکی از آن بود که برخی از والدین از میزان استفاده فرزندانشان از رایانه و تأثیرات آن حسابی کلافه و شاکی بودند. ما بدون هیچ پیش داوری در مورد دلیل تغییر رفتار دانش آموزان اولین و بارزترین موضوع مرتبط با این بحث را فضای مجازی و چگونگی استفاده از آن را شالوده ی اصلی مشکل بوجود آمده دانستیم. بنابراین من به عنوان اقدام پژوه باید اطلاعاتی را برای بررسی وضعیت موجود جمع آوری می کردم.