الگوهای انواع پرتاب را صحیح انجام دهد و عملکردش در اجرای انواع بازی¬های پرتابی ارتقا یافته است. اصول تغذیه، ایمنی و بهداشت در
دادصفحات فایل
فرمت فایل دانلودی
شرح حال فایل
مقدمه و بخشی از فایل
«فهرست وارسی تربیت بدنی ابتدایی» |
|
اهداف
|
در انواع فعالیتهای هوازی(دویدن و...) شرکت میکند و فعالیتهای هوازی را در زمان نسبتا طولانی انجام میدهد. |
در انواع فعالیتهای کششی شرکت میکند و در عملکردهای انعطاف پذیری ارتقا داشته است. |
در انواع فعالیتهای مقاومتی شرکت میکند و در عملکردهای قدرتی و استقامتی ارتقا یافته است. |
از روی موانع به خوبی میپرد و هنگام پریدن از روی موانع با سرعت میدود. |
عملکرد دانشآموز در بازیهای دوسرعت با مانع و مارپیچ ارتقا یافته است. |
الگوهای انوع پرش را صحیح انجام دهد و عملکردش در اجرای انوع بازیهای پرشی ارتقا یافته است. |
لگوهای انواع پرتاب را صحیح انجام دهد و عملکردش در اجرای انواع بازیهای پرتابی ارتقا یافته است. |
اصول تغذیه، ایمنی و بهداشت در فعالیتهای جسمانی و انتخاب رفتارهای سالم را رعایت میکند. |
انواع بازیها را با بکارگیری ترکیب سادهای از مهارتهای بنیادی و مهارتهای ورزشی پایه، انجام میدهد. |
رهنمودهای معلم |
|||||||||||||||||||||||||||
شماره |
نام و نام خانوادگی |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
اهداف
|
در انواع فعالیتهای هوازی(دویدن و...) شرکت میکند و فعالیتهای هوازی را در زمان نسبتا طولانی انجام میدهد. |
در انواع فعالیتهای کششی شرکت میکند و در عملکردهای انعطاف پذیری ارتقا داشته است. |
در انواع فعالیتهای مقاومتی شرکت میکند و در عملکردهای قدرتی و استقامتی ارتقا یافته است. |
از روی موانع به خوبی میپرد و هنگام پریدن از روی موانع با سرعت میدود. |
عملکرد دانشآموز در بازیهای دوسرعت با مانع و مارپیچ ارتقا یافته است. |
الگوهای انوع پرش را صحیح انجام دهد و عملکردش در اجرای انوع بازیهای پرشی ارتقا یافته است. |
الگوهای انواع پرتاب را صحیح انجام دهد و عملکردش در اجرای انواع بازیهای پرتابی ارتقا یافته است. |
اصول تغذیه، ایمنی و بهداشت در فعالیتهای جسمانی و انتخاب رفتارهای سالم را رعایت میکند. |
انواع بازیها را با بکارگیری ترکیب سادهای از مهارتهای بنیادی و مهارتهای ورزشی پایه، انجام میدهد. |
رهنمودهای معلم |
||||||||||||||||||||||||||||
شماره |
نام و نام خانوادگی |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
نوبت مشاهده |
|||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|