الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها وج
تعدادصفحات فايل5
فرمت فايلword
شرح حال
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
|
||||||||||||
مواد و رسانههای آموزشی |
Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند |
|||||||||||
پیش بینی رفتار ورودی |
با یاد و نام خدا و سلام و احوالپرسی بررسی وضعیت روحی و روانی و حضور و غیاب و پرسش و پاسخ |
|||||||||||
ایجاد ارتباط ششمیه |
معلم بعد از احوالپرسی نظر دانش آموزان را راجع به کتاب علوم تجربی پایه ششم و درس شگفتی های برگ می پرسد و روش های علاقه مند نمودن دانش آموزان به این درس را به کار می گیرد. |
زمان8 دقیقه |
||||||||||
گروهبندی، مدل و ساختار کلاسی |
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانش آموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس شگفتی های برگ را تدریس نماید. |