اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایل word
تعدادصفحات6
شرح حال
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب کار و فناوری درس الگوریتم و روندنما پایه ششم |
عاطفی |
ایمان |
|
|
* |
|
آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره |
شناختی |
علم |
|
|
* |
|
تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب کار و فناوری درس الگوریتم و روندنما پایه ششم |
شناختی |
عمل |
* |
|
|
|
ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتاب کار و فناوری درس الگوریتم و روندنما پایه ششم |
عاطفی |
اخلاق |
* |
|
|
|
فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند |
شناختی |
تفکر |
|
|
|
* |
علاقه به استفاده از عمل کاربرد درس و محاسبه های مربوط به محیط بیرون و طبیعت |
روانی حرکتی |
ایمان |
|
|
|
* |
درک و آگاهی از اندازه گیری آفریده های خداوند در طبیعت |
شناختی |
علم |
|
|
|
* |
استفاده از درس در طبیعت |
روانی حرکتی |
عمل |
|
|
|
* |
اندیشیدن در مورد اینکه در طبیعت چگونه می توان از این روش استفاده کرد و خدا نیز چگونه به کار برده است. |
شناختی |
اخلاق |
* |
|
|
|
ایمان داشتن به اینکه می توانم با تدریس کتاب کار و فناوری درس الگوریتم و روندنما پایه ششم بهتر زندگی کنم |
روانی حرکتی |
ایمان |
* |
|
|
|
درک و آگاهی نسبت به شناخت این درس به عنوان نعمت الهی |
شناختی |
تفکر |
* |
|
|
|
آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری
|
||||||
Cd های آموزشی .تولید محتوای الکترونیکی.پاورپوینت آموزشی.قلم نوری.برد هوشمند |
||||||
با یاد و نام خدا و سلام و احوالپرسی بررسی وضعیت روحی و روانی و حضور و غیاب و پرسش و پاسخ |
||||||
معلم بعد از احوالپرسی نظر دانش آموزان را راجع به کتاب کار و فناوری پایه ششم و درس الگوریتم و روندنما می پرسد و روش های علاقه مند نمودن دانش آموزان به این درس را به کار می گیرد. |
زمان 8 دقیقه |
|||||
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانش آموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس الگوریتم و روندنما را تدریس نماید. |