سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس سفری به تخت جمشید فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کت
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | ||||||||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | |||||||
مدرس : | مدت تدریس : | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | | |||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | فعالیت های قبل از تدریس | |||||||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس سفری به تخت جمشید فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس سفری به تخت جمشید ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس سفری به تخت جمشید | | |||||||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس سفری به تخت جمشید را در کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم به طورکامل فرا بگیرند. | | |||||||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس سفری به تخت جمشید را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس سفری به تخت جمشید را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس سفری به تخت جمشید یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس سفری به تخت جمشید را به صورت کاربردی فرابگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن
| | |||||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس سفری به تخت جمشید مطالعات اجتماعی پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس سفری به تخت جمشید مطالعات اجتماعی پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس سفری به تخت جمشید مطالعات اجتماعی پایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبتکردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر وخلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری | | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در ایندرس | حیطه ها و اهداف | | ||||
| * | | * | در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند . | تعقل | | ||||
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند . | ایمان | | ||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید. | علم | | ||||
| * | | | در مورد درس فرضیه س |