الف: قبــل از تـــــــدریــس اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها وج
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد
با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد
با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
طرح درس رو زانه درس مارگیر و اژدها تفکر و پژوهش پایه ششم | ||||||||||
مشخصات کلی | شماره طرح درس: 6 | موضوع درس: مارگیر و اژدها | تاریخ اجرا: | مدت اجرا: | ||||||
| مجری: | کلاس: ششم | تعداد فراگیران: | مکان: | ||||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس | ||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | ||||||||||
سطح هدف | اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس مارگیر و اژدها فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس مارگیر و اژدها طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس مارگیر و اژدها ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس مارگیر و اژدها
| |||||||||
هدف کلی | دانش آموزان باید مفاهیم درس مارگیر و اژدها را در پایه ششمبه طور کامل فرا بگیرند. | |||||||||
اهداف مرحلهای | 1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس مارگیر و اژدها پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب تفکر و پژوهش درس مارگیر و اژدها پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب تفکر و پژوهش درس مارگیر و اژدها پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب تفکر و پژوهش درس مارگیر و اژدها پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
| |||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی | اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش | حیطه و سطح در بلوم | عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق | |||||||
|
|
| عنصر | عرصه ارتباط با | ||||||
|
|
|
| خود | خدا | خلق | خلقت | |||
| اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس مارگیر و اژدها پایه ششم | شناختی | تفکر |
|
| * |
| |||
| علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس مارگیر و اژدها پایه ششم | عاطفی | ایمان |
|
| * |
| |||
| آگاهی و اطلاع از کاربرد این درس در زندگی روزمره | شناختی | علم |
|
| * |
| |||
| تفکر در مورد دانستنی های تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس مارگیر و اژدها پایه ششم | شناختی | عمل | * |
|
|
| |||
| ایمان و باور داشتن به فراگیری تدریس کتابتفکر و پژوهش درسمارگیر و اژدها پایه ششم | عاطفی | اخلاق | * |
|
|
| |||
| فکر کردن در مورد توانایی های دیگران و مفاهیم درس و زندگی چه ارتباطی با هم دارند |